13 gruodžio, 2010

Ak tie sugyventiniai...

Sveiki, mano brangučiai!
Atėjau pasiklausti jūsų patarimo. Ką gi jūs darytumėte, jei jūsų girtas kambariokas atsivestų namo du draugus trečią valandą nakties, paguldytų vieną svetainėje ant sofos, kitas nueitų miegoti į kambariokės, kuri tuo metu vakarėlyje, lovą, o pats... užmigtų ant jūsų lovos.
Labai reikia jūsų žodžio, kad žinočiau, ką daryti, jei tai pasikartos.
Dar viena problema. Ką daryti, jei visą laiką rašei savo bloggą ir nežinojai, kad jį skaito tas pats vienintelis ir nepakartojamas kambariokas. Ką sakyti, kai ryte (atsibudęs mano lovoje, žinoma) jis pasakoja kaip iš mano bloggo sužino kas man apie jį nepatinka ir kas mane erzina namuose...
Sunkus tas gyvenimas su kambariokais, sunkus kaip velnias.
Bet ką aš be jo daryčiau. Šitas įrašas apie jį ir skirtas jam.
Kaip jis man sakė: surask tobulumą netobulybėje.
Šiaip man buvo pažadėta, kad nebepažeidinės my private space, bet kas juo patikės.
Taigi, brangieji, linkiu ir jums kada sutikti savo tobulą kambarioką. Tokį, su kuriuo galėsite plepėti iki keturių valandų ryto ir valgyti zefyrus, iškeptus ant žvakių ir ginčytis, kuris šį kartą eis į fish and chip shop ir mesti monetą, kuris šiandien daro arbatą.
O šiaip, brangieji... grįžtu!!!
Tobulas ar ne, bet pats laikas man pailsėti nuo to savo kambarioko. Tik savaitė ir aš išvažiuoju iš Newcastle. Happy (sun)
Savaitė...
Taip kad laukit zuikio išskėstom rankom, coz all I want for Christmas is you

xoxo

Komentarų nėra: