16 spalio, 2010

fml

Nuo šiol jūsų zuikis yra shot-girl.
Tiksliau, pabuvo shot-girl viena valandą, jam (jai (MAN!)) pasisekė, bosas nesuprato kad tai naujokų sėkmė ir paskyrė zuikiui šeštadienį. THE šeštadienį. Tą dieną, kai dirba visi geriausi. Valio zuikiui, galės rytoj susimaut!

Ok, dabar bus rimtumo kampelis.
Kažkaip kai pradėjau studint Media, kad ir kaip mažai dar išmokau (žinau beprotiškai mažai!) visas pasaulis pasidarė toks...paviršutiniškas.
---Pirk 1 gausi 2. Kvailiausi žodžiai ever. Vadinasi tas vienas kurį perki nevertas net trijų kainos. Ir perkam mes ir džiaugiamės kad perkam.
---Dar vienas kvailas pasisakymas: "man nesvarbu ką aplinkiniai galvoja apie tai, kaip atrodau". Dah, tai kam teisiniesi??!
---"aš noriu būti individualus". "Dar aš noriu blackberry, nes visi mokykloj/univere/gatvėj tokį turi". Valio tau.
---kodėl visi facebooke postina tik tas nuotraukas, kur linksminasi? Tarsi rėkte rėkia: "žiūrėkit į mane, aš toks cool, šį savaitgalį buvau trijuose vakarėliuose!!!". Taip mes tiesiog kuriam savo paveikslėlį internetinėj duomenų bazėj, kuris iš tiesų neatitinka tikrojo manęs. Jis atitinka visuomenės padiktuotą stereotipą apie tai, kas yra pilnavertis gyvenimas. Apperantly, pilnavertis gyvenimas šiais laikais susideda iš gėrimo. Nes tai tooooks naudingas užsiemimas. Jeigu aš facebooke ant sienos užmesčiau įrašą "šiandien buvau dailės galerijoje. Jaučiuosi įkvėpta" žmonės paprasčiausiai pagalvotų kad aš lame. Ir zuikis draugų neturėtų! Užtat pas mane facebooke pavyzdingai pilna nuotraukų iš vakarėlių. Valio zuikiui kuris daug burba ir mažai daro. Sakiau mesiu alkoholį. O dabar dirbu shot-girl. Et kokia įvairiapusė asmenybė... (tikiuosi užuodžiat sarkazmą...).
---nebeturiu dėl ko skųstis. Nebent dėl to, kad beprotiškai noriu miego. Ir kad mano lęšiai prilipo prie akių. Ir kad neturiu pieno (kaip aš rytoj blynus kepsiu O.o ).

xoxo

Komentarų nėra: